Welcome to Zurich

2011-01-05 @ 19:22:00

Nu är jag framme i Zurich och det väntas några dagar shopping innan jag åker hem. Jag bor på Glockenhof Hotel som ligger mitt i stan, bara några minuter från Bahnhofstrasse och de bästa butikerna. Nu ska jag träffa resten av sällskapet för en drink i baren innan vi går ut på midag i Gamla Stan.

Bahnhofstrasse

Kyrkan på bilden är St. Peterkyrkan i Gamla Stan, precis bredvid ligger restaurangen vi ska på. Gamla Stan är jätte mysigt - rekommenderas verkligen!


Kommentarer

Postat av: Lina Holgersson

Tänkte bara kolla om du hade lust att kika in i min blogg. Jag har superbra tävlingar uppe och säljer även kläder via tradera, skönhetstips mm..



Förlåt om du inte gillar når folk skriver reklam om sina bloggar. Men vissa uppskattar (A)



Kramar //Lina



<3

Postat av: Mariette

så himla härligt! Och vilka bilder....lite avis är man =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback