Lanvin Besvikelse

2010-11-29 @ 18:15:55

 

Jag lyckades klicka hem en hel del av Lanvin for H&M kollektionen, flera klänningar, en kjol och en jacka. Idag fick jag hem paketet och jag måste säga att jag blev otroligt besviken. Kvaliteten var inte alls vad jag hade förväntat mig.

 

Det har snackats en del om hur kvaliteten kommer att bli på kollektionen, men jag har läst en del om det på olika bloggar från de som har varit på pressvisningar, och dom verkade tycka att kvaliteten var bra, så jag blev ganska förvånad när jag öppnade paketet och var inte alls nära vad jag hade tänkt mig.

 

Vet inte om jag ska skicka tillbaka allt eller försöka sälja?

 

 

 

Allt är storlek 42, någon som är intresserad?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback