Packning - imorgon åker jag!

2010-12-21 @ 15:41:58

Nu pågår packningen för fullt! Imorgon åker jag till Zermatt och ska fira Jul och Nyår där med familjen! Vi åker dit varje år och det ska bli jätte mysigt att komma dit igen. Flyget åker kl 7 imorgon bitti och taxin kommer och hämtar mig 05.20 så det gäller att vara färdig packat ikväll (jag är alltid en sista minuten packare).

Vi flyger till Zurich och därifrån tar vi ett tåg till Visp och en bil kommer att hämta oss och kör oss till Zermatt.

 

Kommentarer

Postat av: neli

oj, ska du flyga nu när det är massa problem med snön? hoppas att det går bra.

Postat av: Astrid Adeline

Ha det en trevligt resa, onskar jag någongång kan åka dit:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback